Профспілка працівників охорони здоров'я України

  Оплата праці

  Права працівників



  Преса

Детальніше

31.05.2023

Типові помилки при вході в ЕСОЗ

Часто трапляється, що лікарі не можуть увійти до свого робочого кабінету в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ). Звісно, в кожній лікарні встановлений різний функціонал медичної інформаційної системи (МІС) для роботи з нею, але сьогодні ми зібрали типові проблемні моменти, з якими стикаються лікарі та не можуть увійти до системи.

1) Варто пам’ятати, якщо лікарі намагаються увійти в систему і вказують помилковий пароль декілька раз підряд — система ЕСОЗ фіксуватиме кожну спробу увійти як окремий вхід. Відповідно, вона рахує кількість спроб і у підсумку може заблокувати підключення до МІС на певний проміжок часу. Якщо лікар понад 3 рази неправильно вводив пароль — система обмежить спроби входу на декілька хвилин.

2) Змінюйте пароль завчасно. Кожні 3 міс, згідно з системою безпеки, працівники медичних закладів повинні змінювати свій пароль. Якщо пароль не змінити — система блокує вхід і це може трапитися під час робочого дня. Тому важливо попередньо змінити пароль доступу, щоб мати змогу увійти до системи, коли це буде необхідно.

3) Перевірте термін дії вашого кваліфікованого електронного підпису. КЕП використовується для ідентифікації користувачів та підтверджує їхні дії в системі ЕСОЗ та також має певний термін дії.

4) Перевіряйте папку «СПАМ» на робочій пошті. Часом повідомлення з відновленням паролю знаходиться саме в ній.

5) Використовуйте та оновлюйте лише ліцензоване програмне забезпечення. Це важливо, оскільки при кожному оновленні знешкоджується цілий ряд проблем, помилок та потенційних загроз. Оновлення програмного забезпечення посилює захист інформації на вашому комп’ютері.

6) Очищуйте кеш. Кеш браузера — це тимчасове сховище, призначене для прискорення завантаження сайтів. Він працює, зберігаючи статичні файли в локальній пам’яті комп’ютера. Тобто очищуючи кеш, ви можете прискорити завантаження сторінки. Можливо, у вас довго завантажується матеріал в інтернеті саме внаслідок переповненого кешу.

7) Працюйте тільки з тими операторами, МІС яких пройшла тестування ДП «Електронне здоров’я». Повний перелік протестованих та підключених МІС опубліковано на сайті.

Представники підключених МІС нададуть вам консультацію у разі виникнення проблем.