Які відомості вносять до електронної трудової книжки
З 10 червня 2021 року в Україні офіційно впровадили електронні трудові книжки.
Відомості про трудову діяльність працівника до Пенсійного фонду подає роботодавець або працівник через вебпортал електронних послуг. Дані повинні мати форму сканкопій сторінок документів: трудової книжки, наказів про прийняття на роботу та звільнення з підприємства, з обов’язковим накладенням кваліфікованого електронного підпису.
Скановані копії всіх заповнених сторінок розділів «Відомості про роботу», «Відомості про нагородження», «Відомості про заохочення» та вкладишу трудової книжки, зроблені з оригіналу, подаються в кольоровому форматі. Кожну сторінку трудової книжки можна завантажити як окремо у форматі JPG-файлу, так і у вигляді повного документу з усіма сторінками трудової книжки як PDF-файл.